torsdag 10 mars 2016

Nyklippt

Efter mycket meck hit och dit så fick jag äntligen till en klipptid  inne i stan som passade. Det är mycket som ska tajma för att det ska funka men det mesta går att lösa men utan min bästa mamma som ställer upp och hjälper till jämt så vet jag inte hur jag skulle klara mig! Hon var iallafall ledig från jobbet idag och kunde följa med som barnvakt och underhålla Kevin under tiden! Jag hade inte klippt håret på 3 månader så det var verkligen dags! Jag blev nöjd som vanligt! När vi var klara hos frissan blev det ett stopp på polarn och pyret och en ny vårmössa till Kevin och en fika på stan innan vi åkte hem. Det är så mycket fint man vill shoppa nu till våren. 

        Skönt att vara nyfriserad! 
                   Ny mössa!! 
Nu sitter han också, min stora kille! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar