söndag 13 mars 2016

Vårsol!

Vi har fått njuta av lite härligt vårväder i helgen, så skönt med sol! I fredags tog jag med mig barnen ut till lekparken där vi mötte upp mamma och Maja, så härlig förmiddag! På kvällen blev det fredagsmys och jag och Jonte åt mat i soffan för oss själva när vi lagt barnen. Middagarna är mest stressande annars här hemma nuförtiden så ibland är det skönt att slippa kasta i sig maten. 

Frans vann Melodifestivalen. Låten gillar jag men jag undrar om den går hem i Eurovision.? 

Söndagen tillbringade jag och Astrid i stallet igen, älskar det! Hon fick rida världens sötaste charmtroll som jag hade god lust att ta med hem, sååå söt! De fick trava idag till Astrids stora förtjusning! 

        Härlig fredag i lekparken! 
Fredagsmys och egentid för mamman och pappan! 
I lördags bytte vi till sittdelen på vagnen
Mellomys med dessa godingar! 
             Astrid och Starlet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar