lördag 2 april 2016

Egentid

Två dagar i rad har jag varit iväg och varit Ida- igår åt jag middag med mina kära arbetskollegor på stan och skrattade som aldrig förr och idag har jag och mamma varit och shoppat en hel dag! Det är roligt att få fräscha till sig, slippa nerdreglade kläder och bajsblöjor för ett tag, nu är jag på bra humör och laddad med ny energi, tänk va glad man kan bli av lite shopping och härliga människor!! 

Dagens shopping blev vårkläder till kidsen! Jag är evigt tacksam som har en så snäll mamma som gillar att shoppa åt sina barnbarn! Vi hade en väldigt mysig dag som gick alldeles för fort.. 



Vilka tokiga, underbara tjejer jag har som kollegor! En rolig kväll full av skratt! 

Nya vårjackor m.m till barnen 

     Astrid ville prova sin jacka direkt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar