tisdag 12 april 2016

Vårväder

Vilken härlig start på veckan med sol, den har vi längtat efter!! Ett av projekten den här veckan är att gå igenom och märka upp barnkläder m.m som jag ska sälja på barnloppisen nästa helg. Fick besök av Charlotta efter lunch och vi tog en promenad tillsammans och så hämtade jag Astrid påvägen. Vi stannade och köpte glass på Hemköp innan vi gick hem och hon plockade tussilago påvägen, då fick jag vårkänslor. Blev lite lekparkshäng innan vi gick in. 

På kvällen gav jag mig iväg för att överraska Linnea som fyllt 30. Jag och några tjejer hade lurat med henne till Plock och hon blev glatt överraskad! Vi hade en jättemysig kväll på stan! Vardagslyx för mig! 

Idag har jag besiktat om bilen och hälsat på mormor som har flyttat. 

        Mycket att sälja...
Härlig promenad hem från förskolan 
     Mysig kväll med fina tjejer! 
Mormor och Kevin

1 kommentar:

  1. Man kan inte få ta en koll på kläderna innan loppisen? ��

    SvaraRadera