söndag 2 juni 2013

Fin balkong!

Vi har varit effektiva den här helgen och tagit tag i vår balkong. Det har liksom inte blivit av tidigare och den har sett jättetråkigt ut. Mamma (blomexperten!) kom förbi och hjälpte mig att plantera blommor idag och pappa (fixarfrasse) monterade blomlådor och lagade persienner. Vad skulle jag göra utan dom? Sen har jag och Jonte satt upp parasoll och fixat med resten så nu vågar jag nog säga att vi har finaste balkongen i Svartbäcken! Jag ska verkligen vårda de fina blommorna så bra jag bara kan där ute så att de överlever sommaren! Tänk vad härligt att sitta där ute ljumma sommarkvällar och koppla av!

Söndagkväll och ännu en helg har susat förbi, bara att ladda om inför en ny händelserik vecka, en somrig vecka. Det är Juni månad nu!

Vår fina balkong!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar