torsdag 20 juni 2013

SEMESTER!!

Idag har vi haft ett mysigt litet midsommarfirande på jobbet. Dansat runt midsommarstången, ätit midsommarbuffe och frossat jordgubbar! När dagen var slut lämnade jag jobbet med 5 veckors semester framför mig! En otroligt härlig känsla! Har längtat efter den här dagen länge och ännu mera efter att få vara ledig tillsammans med min fina familj i sommar! Vilken lycka!

Eftermiddagen och kvällen har vi ägnat åt handling, packning och fix. Jag har färgat håret, rakat benen , duschat och målat naglarna. Slut som artist!

Imorgon åker vi till Stockholms skärgård och firar midsommar tillsammans  med Jontes bröder och goda vänner! Som vi längtar!!

En trevlig midsommar önskar jag er alla!

En fin liten midsommarstång hade vi på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar