söndag 16 juni 2013

Min födelsedag!!


Igår fyllde jag 27 år och min underbara älskade Jonte gjorde hela min födelsedag helt fantastisk!

Dagen började med sång och frukost på sängen och till min stora förvåning stod en sprillans ny cykel ute i hallen! Jag har inte haft en cykel på flera år så det har stått på önskelistan ett tag! 

Mitt på dagen kom mormor och morfar, farmor och farfar, vänner och grannar på kalas, fika och marängsvish med jordgubbar ute i trädgården. Fick en massa fina presenter!

Den perfekta födelsedagen avslutades med att mormor och morfar var barnvakt åt Astrid medans jag och mitt hjärta tillbringade kvällen med middag och drinkar på Plock! Såååå himla bra dag!! Tackar min älskade familj och vänner och bekanta så hemskt mycket för alla fina gratulationer som jag fick under gårdagen! Solen sken hela dagen, det tackar vi för! Min dag var fantastisk!
















 

 
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar