måndag 3 juni 2013

Härlig ridtur!

Jag har stillat min ridabstinens och varit ute på en otroligt härlig ridtur efter jobbet idag. Jag red på världens snällaste fullblodsvalack tillsammans med min kusin Jennie på hennes Oramino. Vi tog oss in i skogen och över stock och sten i kvällssolen- otroligt avkopplande och helt fantastiskt mysigt! Tack för att jag fick följa med! Nu är jag alldeles lugn inombords efter en timme på hästryggen och lite mockning och fix i stallet efter det- jag saknar hästlivet, iallafall den här årstiden!

Zacke


















1 kommentar:

  1. Michaela3/6/13

    Åh vad härligt!! Jag saknar fortfarande hästlivet ibland..även fast det var många år sedan jag la hästarna åt sidan. ..men en gång häst-tjej = alltid häst-tjej! I alla fall i hjärtat :)
    Kram

    SvaraRadera