tisdag 31 december 2013

2013

Ett år har gått, ett väldigt bra år på många sätt. 

Jag började jobba i april efter ett års mammaledighet och trivs som fisken i vattnet!

Vår underbara dotter växer och blir stor och det är så roligt att följa hennes framsteg varje dag, även om det handlar om trots och grin från en bestämd men glad tjej för tillfället!

Vi hade en fantastisk sommar tillsammans med många roliga minnen och utflykter.

Jag tog hem Chili i september, något jag inte ångrar en sekund! 

Vår lilla skatt började på förskola efter sommaren

Vi gick och köpte hus i oktober!

Idag är det årets sista dag, nyårsafton. Vi har ett nytt spännande år framför oss som innebär flytt till Björklinge och vårat fina hus i mars, något vi längtar enormt mycket efter och planerar varje dag!

Vi får även en liten kusin till i februari och flera av våra vänner väntar barn till våren, spännande! 

Jag och Jonathan firar 7 år tillsammans idag. Jag är otroligt glad och tacksam att jag har så fin sambo vid min sida och världens finaste dotter har vi tillsammans. Grattis till oss!

Gott nytt år önskar jag er alla! 

                        2013 <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar