lördag 21 december 2013

Julfix

Har fixat det sista med julklapparna idag så nu är allting inslaget och klart! Det enda som fattas är lite vitt utanför fönstret men det kommer bli en grön jul i år tyvärr... Imorgon tänkte vi baka lite julgodis här hemma. Någon julmat tänkte vi inte göra då vi är bortbjudna både på julafton och dagen före. Men nästa jul tänker vi fira i vårat hus, längtar redan! 

Tänk att det är julafton om 3 dagar! Astrid tjatar om tomten hela tiden, ska bli spännande att se hennes reaktion när han kommer på riktigt!

Nu ska jag luta mig tillbaka och njuta av att jag faktiskt är klar, redo att fira jul med mina käraste!

En julstrumpa inhandlades idag. Undrar om det ligger något litet paket där på julaftonsmorgon! Jag är lika förväntansfull som barnen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar