söndag 1 december 2013

Tjejkväll

Igår sjasade jag iväg sambo och dotter ( som åkte till Vänge och sov över) för här hemma vankades det tjejkväll! Jag hade bjudit hit Linnea, Malin och Michaela, gjort iordning småplock, satt på bra musik och tänt en massa ljus. Det blev go dricka och en massa fnitter här hemma som avslutades med att skaka rumpa på Flurran! En hellyckad och väldigt rolig kväll. Kände att jag behövde få umgås och ha lite roligt med mina vänner. Ni är underbara! 

Har sovit alldeles ensam inatt och fick sovmorgon imorse. Det var ju skönt såklart men det är tyst och tomt här hemma och känns jättekonstigt utan Astrid. Nu får dom ta och komma hem till mig så att vi kan ha adventsmys!

Trevlig första advent!

Rolig kväll med tjejerna! Kul att få göra sig lite fin! En hårtoning åkte i igår!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar