fredag 6 december 2013

Första snön

Den första snön har lagt sig över Uppsala och stormen Sven härjar som värst där ute. Jag har lyckats ta mig hem från jobbet ( avskyr att köra bil i oväder) har ätit tacos med mina hjärtan och sitter nu i min ensamhet och tittar på Idolfinalen. Dottern är nattad och sambon är på lagfest. Inte nog med att jag hade fullt sjå att ta mig hem i ovädret så var jag tvungen att åka till 3 butiken på Gränby och laga min iPhone som plötsligt bestämt sig för att totaldö. Känner mig extremt tom utan telefon så det var tur att det var lättåtgärdat! Nu är den glad igen!

Imorgon ska jag och Jonte julklappshandla tillsammans. Hoppas på att hitta det vi ska!

Trevlig helg!
 
Stora snöflingor föll utanför fönstret på jobbet igår och nu är det vitt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar