fredag 1 januari 2016

Årets sista dagar och nyårsafton

Vi har tagit det väldigt lugnt de senaste dagarna, mest varit hemma men även firat min pappa som fyllt år och hälsat på Jontes föräldrar där hans kusiner varit på besök. Det har blivit en del pulkaåkning för Astrid också i den lilla snö som finns! 

Nyårsafton firades här hemma tillsammans med Robban och Jannika och Felix och Max. Med en bebis i huset så är det skönt att vara på hemmaplan. Vi åt trerätters och barnen höll igång så länge de orkade. Astrid var trött och ville gå och lägga sig vid 21.30. Kevin sov fram till strax före tolvslaget så han och jag kollade på fyrverkerierna inifrån köksfönstret. Han tittade med stora ögon när himlen lystes upp av raketer, häftigt! Jag är glad att jag orkade vara uppe sålänge trots sömnbrist! Idag blir det en hemmadag utan måsten! Ser fram emot ett nytt år fyllt av roligheter och mys.Jag fyller 30 b.l.a och först ut väntas dop om några veckor! Välkommen 2016! 

    2015 var ett kärleksfullt och bra år!

Jag och Jonathan firade 9 fantastiska år tillsammans igår! Tänk vad åren går och vad mycket vi hunnit med! 
           Nyårsafton i Björklinge 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar