måndag 25 januari 2016

Förkylda...

Här startar jag veckan med att torka snoriga näsor.... Astrid och Kevin nyser om vartannat här hemma så det är alltså sjukstuga IGEN... Vet inte vad vi gjort som lyckats fånga alla sjukdomar efter varandra, är det för att jag är hemma? Astrid är iallafall piggare idag och kan förhoppningsvis gå till förskolan i slutet på veckan. Kevin ska till BVC på förmiddagen för att få 5- månaders vaccination. Jag vaknade upp med rinnande ögon så det är väl nåt på gång här med- Det går bra nu....

Det var så underbart skönt att få lämna över snoriga ungar till pappan igårkväll, sätta sig i bilen och köra till stan för att äta en bit mat på stationen med min vän Cicci, även hon en supermamma! Där satt vi länge och pratade och njöt av god mat för det var vi värda! Nu har vi laddat batterierna lite och jag är redo för en ny dag med snor...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar