söndag 24 januari 2016

Helgen

Astrid har varit hostig i helgen så igår tog vi det bara lugnt ( hon hinner vara en vecka på förskolan innan det är dags för något nytt, suck....) 

Jag dammade faktiskt av mina ridbrallor igår, som jag upptäckte var alldeles för små i midjan... Red en bekants häst och det var jobbigt men roligt att komma i väg, har träningsvärk idag i axlar, rygg och insida lår. Ska försöka ta mig iväg och rida någon gång i veckan om det funkar. Dags att komma i form igen. I veckan ska jag försöka mig på mammaträningen här i Björklinge som alla pratar så bra om! Heja mig, jag kommer väl vara helt död efteråt...

Idag har vi åkt lite skridskor på sjön tillsammans med farmor och farmor som kom hit. Grillade korv och drack blåbärssoppa efteråt. På eftermiddagen åkte pappan och spelade innebandymatch och jag, barnen och mormor åkte och hälsade på gammelmormor som blev så glad att få besök av två söta barn! Sen tog vi bussen hem och det var höjdpunkten på hela dagen för Astrid som alltid åker bil när vi ska någonstans. Blev en mysig liten utflykt! 

Kevin slog till och sov sin första hela natt inatt. Det får han gärna fortsätta med! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar