onsdag 13 januari 2016

Hemma mamma

Veckan blev inte riktigt som planerat då jag har två barn med vattkoppor här hemma, så vi är isolerade... Även Kevin blev smittad någon dag efter Astrid. Som tur är så verkar han inte besvärad av dem och han har inte fått så många. Astrids koppor är torra och hon är piggare än någonsin men jag har henne hemma från förskolan den här veckan. Hade ju hoppats att Kevin skulle klara sig men nu har båda samtidigt och det är väl lika bra det, sen har vi det gjort!  Jonte åkte till Danmark imorse och kommer hem imorgonkväll och bara för det så har det kommit flera DM snö som jag fick ut och skotta imorse. Jag har även färgat håret samtidigt som jag roat två barn här hemma och har ett dop att förbereda. En person kallade mig vardagshjälte idag och jag tänker nog klappa mig själv på axeln och ta åt mig! Nu blir det ugnspannkaka! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar