måndag 20 augusti 2012

Fika på stan

Idag har jag träffat en "ny" mamma på stan. Hon heter Anna och har en liten Melwin som är några veckor yngre än Astrid. Vi fikade på Designtorget och pratade bebis såklart! Väldigt trevligt! Jag och Jonte har precis ätit lax till middag. Jag som inte är någon fiskfantast tycker att den här rätten är riktigt god sen vi blev bjudna på det hemma hos Linn och Erik; laxfilé med skagenröra på, in i ugnen 20 min. Servera med potatis och en kall sås, väldigt mumsigt! Ikväll ser jag fram emot att se första avsnittet av ENSAM MAMMA SÖKER!! Klart en favoritserie!

Melwin och Anna






2 kommentarer:

  1. Hon ska sitta i den direkt, men självklart inte i fullt sittläge :) den går ju att fälla ner i ett mellanläge och ett liggläge så att hon inte blir så ansträngd i ryggen :)

    SvaraRadera
  2. Skoj med nya bekantskaper =) Jag gillar också Ensam mamma söker =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min kex-tävling =)

    SvaraRadera