onsdag 22 augusti 2012

Mammagrupp!

Idag har jag och Astrid varit på mammagrupp på BVC! Det var första träffen så 10 st med 4 månaders bebisar var samlade för att lära känna varandra. Det är roligt och nyttigt att knyta nya kontakter med andra mammor som också är mammalediga samtidigt! Tanken med mammagruppen är ju att vi ska träffas en gång i veckan och hitta på saker tillsammans. Då jag är en väldigt social person som har lätt för att ta kontakt med nytt folk så kändes det redan som att jag klickade med flera stycken så ser fram emot en rolig tid med mammagruppen framöver! När mammagruppen var slut så tog jag och en tjej från gamla föräldragruppen en härlig promenad tillsammans. Astrid var trött efter att ha träffat så många bebisar på samma gång så hon sov utslagen i vagnen i 2 timmar! På kvällen har vi varit i Vänge och ätit middag och tagit avsked av Lisa som ska åka till Åre och plugga i 1 år. Nu sover Astrid och jag tänker göra detsamma!


1 kommentar:

  1. Vi hade ca 50 gäster som kom :-) så det var en hel del! En vanlig natt sover hon mellan 18-19 och 06-07 på morgonen. En matpaus bara, runt 00. Annars sover hon gott i sin säng under de 12 timmarna :)

    SvaraRadera