måndag 13 augusti 2012

Fikabesök och härlig ridtur i finvädret!

Har haft en bra start på en ny vecka. Fick besök av min fina arbetskollega Petra idag som uppdaterade mig på jobbfronten och fikade chokladmuffins som jag hade bakat, jättemysigt! När Jonte kom hem från jobbet vid 16 hann jag ut till stallet och rida i det härliga vädret innan han skulle på innebandyträning. Gäller att ta tillvara på de här fina sommarkvällarna känner jag. Fick ridsällskap av Matilda och Cellana! Nu tittar vi på Lotta på Liseberg och goffar ännu mera muffins!

Astrid fick en jättefin färgglad body av Petra...


...och mamman fick en blomma!









1 kommentar:

  1. Mysig dag ni har haft:) Jag har en hel del kompisar & en syster som också har barn, alla har fått barn samtidigt känns det som, men det är bara kul:) Jag missade första gången på vår mammagrupp, men nästa gång ska vi gå! Har du många du känner som har barn? Sover Astrid bättre nu? Eliah är 8 veckor på torsdag, herregud va snabbt tiden går:)

    Ha en fin dag!

    Kram Emma

    SvaraRadera