torsdag 16 augusti 2012

Svettigt ridpass

Ojojoj säger jag bara. Har precis kommit hem från stallet och svetten rinner fortfarande längs ryggen... Jag red ett lite " hårdare" pass på Chili idag och det känns att jag inte är i form och har ridit ordentligt på länge, känns i både rygg och mage redan! Dags att komma i form nu! Jag har ju anmält mig till hoppträning varannan vecka som börjar om 2 veckor och jag har hoppat en gång sen Astrid kom och blir helt slut när jag har ridit, hur ska det här gå?! Men roligt är det! Imorgon blir det vila för både häst och ryttare!





1 kommentar:

  1. Åh så härligt det ser ut! Det var år & dar sen jag satt på en häst & förut stod man på en, oj oj, skulle jag aldrig våga nu:) Vi var i Sävja på Öppna Förskolan, några vänner till mig går ofta dit!

    Kram

    SvaraRadera