söndag 12 augusti 2012

Kråkhoppet!

Vi har haft en fantastiskt mysig dag med mormor idag, Astrid och jag. Blev en heldag i Tierp där vi har tittat på hopptävling och träffat en massa bekanta hästfolk, jättekul! Är så glad att Astrid är så lättsam att ha med sig när man är på utflykter, så himla glad och nöjd hela tiden gullungen! Nästa sommar är jag tillbaka på tävlingsbanan, blev rejält tävlingssugen idag... Vi stannade och åt hamburgare på Månkarbogrillen påvägen hem och har även varit förbi Chili så ikväll borde vi väl kunna sova gott?!

Jätterolig dag med världens bästa mormor!






1 kommentar:

  1. Så mysig dag:) Njae, jag är nog lite för gammal för voltige, men rida skulle jag vilja göra någon gång igen:) Ja, sömnen är ju en bristvara när man har barn, men den kommer nog tillbaka den också:) Trivs du bra med din mammagrupp? Jag gick på MVC i Svartbäcken! De var bra där!

    Kram Emma

    SvaraRadera