fredag 5 februari 2016

Glada barn

Fredag idag och vi har haft en hemmadag barnen och jag ,det har varit full rulle trots att jag inte känt mig helt på topp. Men jag älskar att vara med mina barn så det är bara att knapra Ipren. Vi har tagit vagnpromenad i solen, lekt i lekpark, sprungit på kullar, målat naglar, ritat teckningar, lekt kiosk och haft disco. Pappan har jobbat i Falun och kommit hem sent ( tråkigt på en fredag) så vi har ätit middag och haft fredagsmys hemma hos mormor och morfar! 

När Jonte kom hem hade han rosor och choklad med sig till mig för att visa sin uppskattning hur jag "sliter" som mamma i veckorna, älskar dig!!!!! Nu är jag faktiskt slut som artist och hoppas på ett par timmars sömn att ladda batterierna på.... Natti natti...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar