torsdag 11 februari 2016

Taco-onsdag

Igår fick vi middagsgäster på kvällen. Lisa och David kom och åt tacos och umgicks med oss och barnen hela kvällen, mysigt mitt i veckan! Dom ska flytta till Åre på obestämd tid så vi passade på att kramas och säga hej då ordentligt eftersom vi inte kommer att träffas på ett tag.. Tråkigt förståss... 

Imorse fick jag sms från förskolan att det gick magsjuka så Astrid fick vara hemma idag. Jag försöker undvika det i den mån det går för det känns som att vi har varit sjuka så att det räcker nu... Vi har haft en mysdag hemma, inte helt fel! Pappan är i Danmark och kommer hem sent ikväll så jag får hålla ställningarna med middag, badning och läggning av två barn! 

Imorgon är det fredag och då ska vi på sångstund med Ako på biblioteket här i Björklinge, mysigt! 

Jag börjar sakta men säkert att känna mug piggare även om jag varit helt slut på kvällarna den här veckan. 

           Lisa och David på besök 
Snart kryper den här vildingen....

Astrid är så hjälpsam när Jonte inte är hemma. Här hjälper hon mig att mata sin lillebror medans jag steker pannkakor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar