tisdag 9 februari 2016

Tisdag

Jag trotsade förkylningen och tog mig iväg till Tunabergskyrkans öppna förskola imorse där jag hade bestämt att jag skulle träffa en gammal gymnasiekompis som fått barn några månader innan mig. Blev sångstund och en massa prat med trevliga mammor. Det var skönt att få komma hemifrån, blir inte direkt piggare av att ligga hemma i mina leopardbyxor på soffan... Efter öppna förskolan mötte jag upp Jonte på Ikea för en lunchdate, riktigt romantiskt och lite vardagslyx även om maten var köttbullar och mos! Det vill jag göra oftare! Påvägen hem stannade jag och köpte semlor, det är ju fettisdagen idag och även om jag inte är någon semelfantast tänkte jag att vi skulle trycka varsin ikväll. 

     VLunchdate med mannen på ikea
Kevin fick smaka majsbågar idag- mums! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar