söndag 14 februari 2016

Ridit

I helgen har det kommit ny snö så igår var vi hemma och åkte pulka hela familjen, även Kevin fick göra pulkapremiär och fick sitta i bebispulkan en stund. På kvällen lagade vi middag och tittade på Melodifestivalen, mysigt. 

Idag har jag tagit hand om min gamla häst Chili. Systrarna Thörnkvist var bortresta så jag hade lovat att hjälpa dom! Tog mig ett ridpass också så imorgon lär jag ha träningsvärk! Roligt att rida honom igen! På honom känner jag mig trygg! Jonte åkte pulka med barnen tillsammans med farmor och farfar när jag var borta och så fikade vi här hemma när jag kom hem. 

Idag är det också alla hjärtans dag. Vi har gett varandra lite fina blommor och choklad, beställt hem pizza och till efterrätt ska jag göra chokladmousse! Det behöver inte vara så mycket för att det ska kännas lite extra lyxigt. Familjen är det finaste jag har, är så lyckligt lottad att jag har världens finaste sambo och 2 underbara barn! 




2 kommentarer:

  1. Vad kul! Skulle verkligen vilja upp i sadeln igen jag med! Är det i TIRKs ridhus? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja det är det!

    SvaraRadera