måndag 22 februari 2016

Tränat

Den här mamman har varit duktig och startat upp veckan med att gå på Mammaträning idag, kände mig för en gångs skull riktigt pigg imorse! Galet jobbigt och var helt slut efteråt men roligt att komma iväg och röra på kroppen. Planen är att försöka ta mig iväg en gång i veckan iallafall. 

Helgen var lugn. Astrid och jag var på kalas hos en förskolekompis till henne i lördags. Sen åt vi middag och kollade mellon på kvällen. På söndagen var det bara slappt, vi gjorde en snögubbe i trädgården och hängde mest hemma. Vi har röjt i våran klädkammare och jag har sålt en del saker som bara ligger och tar plats. Håller även på och säljer av mina gamla hästgrejer. Har massor som bara ligger. Hojta till om ni behöver något! 

     Kalas med fiskdamm i lördags 
Finaste Kevin blev 6 månader i lördags 
        Dans till mellon i lördags! 

        Redo för att svettas...! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar