lördag 21 maj 2011

Heldag med älsklingen!

Det är mitt i natten och jag och Jonte har haft en fantastisk heldag tillsammans bara han och jag, det händer inte alltför ofta tyvär. Vi startade dagen med en runda minigolf på studenternas och promenerade i stadsparken och tittade på alla båtar, så mysigt! Fick även med honom ut till stallet på kvällen och då ville han såklart rida också :) Han tog en löprunda medans jag trimmade i ridhuset! Därefter skulle det drickas whiskey med Micke och snackas en massa så det blev ett par timmar ute i Viksta! Väl hemma i stan igen så åt vi pastasallad och fick besök av Linnea! Jag har agerat ögonbrynsplockare och så har vi glott på film och ätit chips. Nu- hög tid att sova!










1 kommentar:

  1. Och plötsligt så Chilli så liten ut? Konstigt.. För han är ju ganska stor. ;)

    SvaraRadera