lördag 14 maj 2011

Tävlingsdag 1

Det är tävlingar i Tierp hela helgen så jag har att göra eftersom jag valt att tävla både lördag och söndag! Kunde ju inte veta att Eurovision skulle vara just den här helgen och att ALLA vänner hör av sig och vill hitta på roliga saker när jag inte är hemma, varför är det alltid så? Jaja, jag red dagens sista klass 110 så vi fick sovmorgon och Chili fick gå i hagen på förmiddagen. Det blev det traditionella resultatet 4 fel men Chili hoppade super och galoppen var kanon så det är bara mina nerver som spökar lite (som vanligt) Men vilken känsla det är att få rida på den stora utebanan, obeskrivlig! Nu har vi packat om och putsat alla saker igen och laddar batterierna inför morgondagen. Ikväll blir det pizza, ostbågar och Eurovision hemma hos mamma och pappa, inte helt fel det heller :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar