söndag 1 maj 2011

Lite sliten nu....

Är äntligen hemma hos mamma och pappa i Bjöklinge efter en lååång tävlingsdag i Edsbro. Kl är 19.45 så dagen har minst sagt varit lång och då dagens funktionärer tog extra lång tid på sig så har dagens känts extra seg... Det var första utomhustävlingen för i år och jag startade 2 110klasser. Jag hittade tillbaka till "utomhusridningen" riktigt bra i andra klassen där vi bara hade ett litet skitpet och en jättefin runda! Första klassen var också en helt okej runda som slutade på 8 fel när piloten kom på efter tredje hindret att det var dags att rida på lite mer! Chili har skött sig bra och vi ska trimma vidare på att "galoppera på". Nu blir det korv och pommes frites i Björklinge och sen kommer Jonte och hämtar mig eftersom jag tog bussen ut hit igårkväll, tappra jag som har tävlat på 1:a maj!! Valborgsbilder bjuder jag på imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar