måndag 16 maj 2011

Uteritt och sista "En unge i minuten"

Ny vecka och nya äventyr! Kalendern är fullproppad med aktiviteter nu i maj! Första arbetsdagen på veckan har flytit på bra trots att jag var trött som ett as när det var dags att gå upp imorse.... Jag slutade kl 15 och åkte till mormor och hämtade upp mamma som var där och hälsade på. Vi åkte vidare ut till stallet och red ut en sväng på kvällen hon och jag, jättemysigt. Så skönt att starta veckan med en massa ny energi! Stannade till på hemköp i Björklinge påvägen hem från stallet för att köpa lunch till morgondagen. (Pastasallad med räkor) Det är nämligen utflykt med barnen på jobbet och vi ska äta lunch ute tillsammans, mysigt! Hoppas att det är bra väder! Ikväll var det sista avsnittet av "En unge i minuten" så det har jag tittat på och ätit köttfärsbiffar med pasta i soffan, gott!!






2 kommentarer:

  1. jo, jag var riktigt besviken på mig själv...:/ synd med dina förargliga 4 fel, men nästa gång!! =)
    ne, jag kan inte den 28e... Hade så gärna åkt till jump club den 22a också..förresten, anmälde du dig till nån kurs hos sylve? jag ska dit 27-29/6! kram

    SvaraRadera
  2. aha okej:) lycka till i sala:) va är det för klasser där? jag åker till strömsholm på nationaldagen! åk dit du med! =D eller hur ser dina tävlingsplaner ut??

    SvaraRadera