tisdag 31 maj 2011

Nikkisutflykt och equieterapeut

Det har varit en fullspäckad, intensiv och stressig dag idag. På jobbet har vi varit på avslutningsutflykt till Nikkis lekland i Uppsala med de äldsta barnen som börjar i skolan i höst, jätteroligt tyckte dom och även fröknarna prövade på rutschkanor och klätterborgar :) Vi avslutade med hamburgelunch på Max, lyxjobb! Direkt efter jobbet fick jag skynda mig hem för att hinna vara i Tierp med Chili kl 17. Vi har nämligen varit iväg hos equieterapeuten Bea Magnusson som gjort underverk med min häst! Hon var verkligen erfaren och duktig och kunde sitt jobb och dagens guldstjärna går till fina Chili som varit så duktig och skött sig så bra under hela behandlingen. Bea har släppt på lite spänningar, masserat, kört akupunktur, magnetmaskin och stretchat och Chili tyckte att det var underbart! Han har ju känts lite svår att få loss i ridningen på senaste tiden så nu har jag fått hjälp av Bea med en genomgång av kroppen och musklerna vilket känns jätteskönt! Ska även få börja använda min gamla fårskinnspad under sadeln som legat undanstoppad så länge, lycklig! Nu är jag trött och har spänningshuvudvärk efter dagens aktiviteter, ska duscha och äta nudlar!


Rekommenderar verkligen Bea!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar