onsdag 21 mars 2012

Bebismys!!!!

Idag fick jag äntligen träffa Anna och hennes lille Loke som nu är 2 veckor gammal. Som jag har längtat!!! Jag och Jonte åkte dit och hälsade på efter att Jonte slutat jobba. Nu längtar vi ännu mer tills våran lilla krabat kommer! Tidigare idag har jag varit nere på stan och suttit på bryggan i vårsolen och ätit skagenbaguette tillsammans med Jannike som ska ha barn 4 dagar beräknat innan mig.(22/4) Underbart vår väder har det varit idag. Jonte och jag har avslutat kvällen med storhandling på Willys så nu orkar jag inte gå en meter till efter dagens promenader till stan och tillbaka. Promenadtempot är inte som förut om man säger så... Fick stanna och vila några gånger på vägen. Börjar känna mig otymplig nu... Låt April månad gå fort!

Lokemys!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar