söndag 4 mars 2012

Helt slut!

Här ligger jag, utsträckt i soffan och är HELT slut! Har varit mycket aktiviteter den här helgen. Efter en heldag på stan med mamma igår så var vi i stallet på eftermiddagen också. På kvällen var jag och Jonte hembjudna till Linn och Erik på middag i Årsta. Det bjöds på jättegod thailändsk kycklinggryta och smarrig chokladkaka med glasyr till efterätt! Vi tittade lite på Andra chansen av melodifestivalen, umgicks och hade en trevlig kväll tillsammans. Idag har det varit full rulle! Först gjorde vi klart målningen i barnrummet på fm och började inreda lite smått. Sen slängde jag ihop en hallonpaj för på eftermiddagen har vi haft finbesök av mamma, pappa, mormor och moster Cattis. Fick en massa fina blommor och beröm för lägenheten! Nu har jag ont i axlarna och är allmänt trött. Jonte har gått till en kompis för att titta på fotboll och själv ska jag slumra på soffan... Skönt att slippa ha söndagsångest. Jag är numera ledig!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar