söndag 18 mars 2012

Tävling Heby!

Gissa vem som fick åka till Heby och tävla idag då?! Chili fick lämna Vikstastallet för en dag och följa med och ta Aleks plats och bli tävlad av Matilda, jättekul! Hela Team Aronsson var med som coacher och hejarklack förståss! Pirrigt men roligt att se någon annan tävla Chili. Matilda gjorde det grymt bra! Efter några pet i 110:n och flera timmars väntan på nästa klass så hittade hon knapparna och hur hon skulle rida och klämde nästan till med en felfri 120 ( dom petade näst sista hindret) Det var såå värt alla timmars väntan för att få se den där kanonrundan! Stolt över min fina häst! Efter en lång tävlingsdag så är jag äntligen hemma i stan och har ätit pizza med Jonte och tittar nu på Så ska det låta. Jag och Chili kommer somna ovaggat ikväll! Nu är gravida kvinnan slut kan jag säga...

Min fina tävlingshäst!









1 kommentar:

  1. Så kul att det gick så bra, och att han får komma ut och hålla igång under tiden som du inte kan. Så fin han var i knoppar också! Har nog aldrig sett honom i det. När kommer bebisen? :) Kram

    SvaraRadera