onsdag 28 mars 2012

Heldag på Gränby c!

Idag har jag och Jannike tillsammans med våra gravidmagar haft en trevlig dag på Gränby centrum. Jag har inhandlat en amningsbh och två amningströjor, känns riktigt seriöst( och nära) när man börjar handla sånna saker... Fick också syn på jättesöta balkongmöbler till ett bra pris på Clas Ohlsson som jag bara måste ha. Får skicka Jonte på att köpa det :) Vi käkade god lunch på Fågelsången och körde "pepptalk" inför förlossningen som närmar sig. Vi är lika rädda båda två! Men det är roligt att ha någon att dela tankarna med. Ute regnar det så jag kan med gott samvete lägga mig i soffan och glo på en film :)

Köpte med mig lite gott hem! Fick duga med punchrullar eftersom det verkar helt omöjligt att hitta arraksbollar i en vanlig mataffär :(



2 kommentarer:

  1. Anonym28/3/12

    sv; det är faktiskt många som kör sina hästar med transport till hågadalen bara för att rida ut i skogen, det säger en del om ridvägarna det ;) Han klarade sig bra, tack och lov!

    SvaraRadera
  2. Tove Eriksson29/3/12

    Jo, det verkar som att hon reagerat på någonting. Men tror inte det är värmeutslag heller för hon sover utan täcke på nätterna nu. Min teori att hon fått i sig något när hon går och pillar med näsan i leran hela dagarna, massa gott börjar ju komma upp. Och allt kanske inte alltid är så bra för magen. Men jag provar detta Mag och Tarm och ser om det blir någon skillnad. För någonting är det ju som inte står rätt till.

    SvaraRadera