söndag 11 mars 2012

Glad!!!

Känner mig väldigt glad och på gott humör just nu!! Min bilstereo lever igen!! Tack vare en förbannad kod som hjälpsamma Michaelas pojkvän fixade fram till mig så fungerar den äntligen igen efter att ha varit stendöd i över en månad ( när batteriet dog ) Det är sååå mycket roligare att köra bil med musik! Söndagen har varit väldigt bra. Linnea var här och hälsade på och åt kladdkaka med mig mitt på dagen. Vid 16 åkte jag till stallet för att gosa och ta hand om Chili. Hade inte träffat honom sen i onsdags så då saknar man sin trogne vän. Idag fick Matilda äran att trimma och hoppa på honom medans jag stod som coach på backen. Jäklar vilket tryck hon fick i kusen! Han hoppade jättebra och fick en rejäl genomkörare, är nog en trött häst imorgon! På vägen hem stannade jag och hälsade på mamma som legat jättesjuk hela helgen stackarn. Vi tittade på Så ska det låta tillsammans och pratade allmänt, mest bebis prat förståss! Nu längtar jag efter Jonte som har varit ända till Sundsvall och spelat innebandy. Tycker att det är dags för honom att komma hem nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar