torsdag 7 februari 2013

Lattemorsa!

Jag och Cicci har varit " lattemorsor" på stan idag, väldigt mysigt att träffa henne och söta Elvin som blivit 3 månader nu! Blev en hel del prat om allt och ingenting, mysigt! Mot kvällen kom mormor och morfar över och hälsade på en stund, trevligt med spontanbesök när man är själv hemma. Vi saknar pappan som inte kommer hem förrän imorgon... Får mysa till det så gott jag kan.

Fika med Cicci och Elvin








Astrid klättrade upp och tittade ut igenom skyltfönstret!


Busunge!








Kvällsbesök av bästa mormor och morfar


Tv:n och lite choklad får hålla mig sällskap när Astrid har somnat.

1 kommentar:

  1. Jätteskönt! Vi längtar. Även han och Jonte kan hänga, så jag får egentid. SKÖNT!!
    Ja det är precis det jag menar, det är bara en dum vana. Försöker allt innan han får flaskan, när han väl får den gallskriker han och är illröd i ansiktet. Hur gjorde ni? Har du nå tips till lilla mig?

    SvaraRadera