torsdag 21 februari 2013

Mammaträff!

Idag har vi varit på mammaträff på BVC och lyssnat på en barnpsykolog. När det var slut ( tog ca en timme) så gick mammagruppen och jag på en promenad med sovande barn och hamnade sedan hemma hos mig så att barnen kunde leka och vi mammor fika. Trevligt som vanligt!

Till middag har vi gräddat våfflor! Jag har tjatat om det i flera veckor så idag gick jag till mormor och lånade hennes våffeljärn. Det är ju sååå gott!!! Pappa Jonte är träningsfri ikväll ( igen!) så vi myser lite extra!

Några ur min fina mammagrupp!


Frida och Benjamin kom långväga från Borlänge och hälsade på, som vi har saknat er!!!











Gräddat våfflor till middag!





Mums!!!


Det finns en till som tycker att det är gott med våfflor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar