söndag 17 februari 2013

Mysig dag i Björklinge

Pappan i huset lämnade oss vid 11tiden i förmiddags för att åka till Falun och spela match. Jag och Astrid åkte till Björklinge för att spendera dagen där hemma hos mina föräldrar. Jag och mamma har varit på långpromenad runt Björklinge med Astrid och så har vi fixat mailadress och Facebook till mamma så att hon kan hålla koll! Vi har även ätit god middag och lekt och myst i massor. Jag trivs så bra där hemma!

Imorgon har vi turen att ha pappa Jonte hemma, han har nämligen tagit en ledig dag från jobbet. Det ser vi fram emot massor! Nu ska vi natta dotter och smida lite planer för morgondagen innan vi också går och lägger oss.

Härlig promenad i Björklinge





Mammas lasagne till middag


Mormor försöker lära Astrid hur man klappar Tiger försiktigt..














Jag älskar att min pappa är som han är :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar