söndag 10 april 2011

Brunch och vårig uteritt!


Har haft Linnea här på brunch på förmiddagen, mycket trevligt och underbart gott med en riktig brakfrukost! Eftermiddagen har jag ägnat ute i stallet tillsammans med Elin. Nu är det VÅR för idag har vi premiärridit traktorvägsrundan mellan åkrarna som legat igensnöad hela vintern, LYCKA! Vi var ute i över en timme och red i det härliga vädret, helt underbart! Chili har blivit av med broddarna och slipper ridtäcke och jag har dragit av mig långkalsongerna och tagit fram vårvästen, och nu slipper man ju rånarluvan under hjälmen när man rider ut också, härligt!
och inte nog med det så stoppade jag undan rattmuffen på bilen igår :) Snart är det sista avsnittet av Stockholm-Båstad som jag tänkte titta på, sen är det dags att förbereda sig inför en ny arbetsvecka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar