torsdag 7 april 2011

Jobb-stan-stallet

Jag har haft fullt upp idag trots min tidiga dag på jobbet. Varför ska man ta det lugnt för? Åkte direkt ner på stan efter jobbet och mötte upp mamma, vi köpte bebispresent till Ninnas Alice, jättesöt byxdress från Lindex! Hur gulligt är det inte med bebiskläder då?? Sen gick vi runt och kikade lite och avslutade såklart med en fika på Storken! Åkte därefter vidare till Björklinge och sen stallet. Ute har det blåst total storm idag så det var bara att hålla hårt i ratten med båda händerna när man körde, kvistar och saker blåste omkring och i ridhuset kändes det som att väggarna skulle braka ihop, men Chili var lugn och sansad och kändes riktigt fin att rida idag! Hoppas att vinden mojnar snart.... Nu ska jag styra upp min naglar, ta en dusch och stoppa i mig något att äta. Imorgon är det fredag och jag kommer ha mycket att stå i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar