onsdag 20 april 2011

Rolig hoppträning!

Det har varit en fullspäckad dag med påskaktiviteter på jobbet och planering hela eftermiddagen, hann bara hem och slänga på mig ridbyxorna för att åka iväg igen och hinna sitta på hästen kl 19 för hoppträning i Viksta! Stress,stress, men det var det värt för kvällens hoppträning var riktigt rolig! Vi gjorde lydnadsövningar först och avslutade med en 6-studs och till sist en 3-kombination. Chili hoppade super idag och jag hade en härlig känsla! Han har ju gått ganska hårt i några dagar nu så imorgon blir det välförtjänt mystur. Och vet ni, p.g.a kvällens träning så missade jag finalen av Sveriges mästerkock, neeeej! Men Linnea har skvallrat för mig att det var Louise som kammade hem segern, så skönt!!!! Imorgon har jag öppning på jobbet så dags att hoppa in i duschen nu!!

Grattis Louise, sveriges mästerkock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar