söndag 17 april 2011

Lördags update!




Det var en riktig buskväll med grillning och en massa tok hemma hos Elin och Allan igår, vi hade en superrolig kväll som jag och Linnea avslutade med en utekväll på Flurran :) Fick sovsällskap av henne sen eftersom Jonte var borta, så mysigt att ligga och skvallra och fnittra innan man somnar precis som på den gamla goda tiden! Idag har jag varit ute i stallet tillsammans med mamma och pappa, hoppade Chili lite och han var pigg och glad. Därefter blev det däckbyte i Björklinge och söndagsmiddag hos mamma och pappa. Har även hunnit med lite vårpyssel hemma i lägenheten som att byta gardiner, lägga på nya dukar och ställa fram lite påskpynt. Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att umgås med Jonte som äntligen har kommit hem från Åland!!!!!


Gudomligt goda grillspett som Linnea gjort!
Galna gänget!

Grillad banan med choklad!


Tjejen fick naglarna målade lika som matte!!!


2 kommentarer:

  1. hoho, tänkte säga att nu finns det sommarkurser hos sylve som man kan intresseanmäla sig till! Jag tänkte göra det, var inte du sugen också? www.jumpclub.se/hoppkurs-lotta-sylve-27-29-juni/ fanns fler datum också! kramn elin

    SvaraRadera
  2. jo=) jag har intresseanmält mig till kursen den 27-29e juni:) gör det du med!!!! kram!

    SvaraRadera