lördag 9 april 2011

Första tävlingen avklarad!


Jag och Chili har genomfört den första tävlingen för säsongen idag!!! Och jag har fått mersmak :) Det känns roligt att vara igång igen! Det var Björklinge Ryttarförening, alltså min hemmaklubb som anordnade en regional tävling på Jälla idag och jag red 110, lagom med en klass första gången då vi båda är lite ringrostiga! Resultatet blev en felfri grundomgång och två pet i omhoppningen vilket jag är helt nöjd med. Han var lite vinglig och blev lite lång i omhoppningen så ett par rundor till så är vi snart där igen! Han var iallafall grymt snygg i sitt Glengordon schabrak med mössa! Nu är jag helt slut efter dagens "spänningar" så jag och Jonte ska lyxa med fläskfile och potatisgratäng ikväll och bara ha det mysigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar