fredag 25 januari 2013

Fredagsmys ala mor och dotter

Det är fjärde kvällen i rad den här veckan som Jonte är borta... Ikväll är det hemmamatch så jag och Astrid får ha fredagsmys för oss själva. Lite tråkigt att inte kunna fredagsmysa som vanligt tillsammans förståss men desto skönare att han är hemma hela helgen! Och imorgon är det MIN tur att ha egentid, jag ska nämligen åka på spa ( för första gången) tillsammans med ett gäng tjejer! Ska bli sååå härligt! En helkroppsmassage, vin, gott tilltugg och bubbelbad väntar, som jag längtar!!! Det känner jag mig mer än värd just nu! Har precis nattat Astrid och nu får en skål med Polly tillsammans med slötittande på tv bli min fredagkväll och uppladdning för morgondagen!

Vi har haft Carro och Wilma på fika idag, trevligt!

Wilma och Astrid leker





Hjälper till att packa ur matkassen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar