söndag 13 januari 2013

Ridning och söndagsbesök!

Man är uppe med tuppen när man har småbarn även när det är helg, strax efter 7 gick vi upp imorse och vid 09.30 var jag påväg till stallet. Hade hoppats på att solen skulle visa sig när jag skulle ut och rida men den kom när jag åkte hem, typiskt... Blev iallafall en sväng ute i snön på en pigg och busig häst. Lite fika inne hos Höglunds hann vi med innan vi åkte hem igen, pappa och jag. Väl hemma i stan så har vi haft en hemmadag tillsammans och senare på eftemiddagen fick vi besök av farmor och farfar. Blev fika och en massa bus med Astrid förståss. Har tom hunnit städa lägenheten riktigt effektivt på kvällskvisten! Helgen drog förbi i en rasande fart och vi avslutar nu med grönsaker och dipp i soffan tillsammans Jonte och jag, mysigt! Jag och Astrid har en vecka med en massa roligheter att se fram emot!

Jag och Chili efter dagens ridtur


Farmor och farfar på besök








Söndagsmys med grönsaker och dipp



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar