fredag 11 januari 2013

Fredagsmys!

Här hemma pågår fredagsmyset för fullt! Något jag sett fram emot ända sen imorse och tanken på att få äta gott och mysa med familjen gjorde mig piggare. Vi åkte till Ica maxi och handlade när Jonte kom hem från jobbet. På menyn till fredagsmiddag stod tacopizza som vi precis har smockat i oss, väldigt gott! När vi har nattat Astrid som förhoppningsvis sover bättre inatt ( håller tummarna) så ska vi se Snabba cash 2 som jag var och hyrde tidigare idag. Jag älskar fredagsmys!

Hade en trött dotter idag som ville mysa i mammas knä





Utslagen i soffan


Tacopizza, mums!





Pappan njuter av öl och god middag!






1 kommentar:

  1. Tack så mycket! Vi står i Frossarbo men vi är sugna på ett stall med ridhus och jag vet att du står i Viksta så hör gärna av dig om det blir en ledig boxplats där;)
    Kram Julia

    SvaraRadera