torsdag 7 mars 2013

Dagens äventyr

Vi har varit ute på lite äventyr idag Astrid och jag, vi gillar att åka och hälsa på folk! Vi har varit hos en gammal "hästkompis" till mig som jag inte har träffat på flera år. Caroline har två barn, Alice 3 år och Albin 6 månader och de bor lite utanför Björklinge. Vi bjöds på gott fika och pratade gamla minnen, och Alice tog hand om Astrid och visade sitt rum och alla leksaker! När vi ändå var i krokarna så stannade vi hos mamma och pappa påvägen hem och åt middag! Nu är vi trötta efter en händelserik och rolig dag! Nya äventyr väntar imorgon!

Alice och Astrid





En liten Albin






1 kommentar:

  1. Så söta de är! Det finns både på Kicks och på Åhlens tror jag, kom inte ihåg exakt pris, men det var inte dyrt, typ 60-70 kr har jag för mig! Tänk på att välja rätt sprayflaska bara, finns både för ljust och mörkt hår!

    Kram

    SvaraRadera