onsdag 6 mars 2013

Hoppning och mormormys

Imorse kom mamma hit och följde med mig ( som barnvakt och åskådare) när jag red Mille. Idag tog vi några språng för första gången tillsammans, och jag ramlade inte av iallafall! Man blir ju lite ringrostig och småfeg när man inte hoppar regelbundet längre och att dessutom hoppa på en häst man inte riktigt känner är lite läskigt, men det gick riktig bra! Mille blir väldigt het när det kommer fram hinder och är en helt annan häst än Chili att rida men jag tyckte att jag fixade det riktigt bra! Efter ridpasset åkte vi hem till mig och åt lunch och lekte med Astrid, mysig dag med mamma!

Onsdagar är ju Jontes träningsfria dag så då brukar vi göra något mysigt tillsammans när han kommer hem från jobbet. Idag åkte vi till Gränby centrum och shoppade lite. Köpte present åt en blivande ettåring och en tröja åt mig själv. Sen har vi lagat god middag och haft mys framför tv:n.

Blev ingen hopp bild så den här får duga!


Toast till lunch


Leker med mormor


Visar att hon kan stoppa klossarna i rätt hål!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar