söndag 3 mars 2013

Gårdagens partaj

Min käre bror har varit på besök i Uppsala den här helgen och hade planerat in att gå på Flustret samma dag som mig och min tjejliga, därför slog vi ihop oss och hade förfest och gick ut tillsammans igår! Back in the days att festa ihop med brorsan och hans kompisar, och så hade jag ju mina fina tjejer Linnea, Malin, Sandra och Emelie med mig. En väldigt rolig kväll som avslutades med dans och tok på bästa Flurran! Många bekanta ansikten ute igår, kul!

Idag är jag faktiskt förvånansvärt pigg, stålmorsa som man är! Jag och Jonte har precis beställt pizza och söndagkvällen går i lugnets tecken! Vilken helg jag har haft!!

En något onykter bror på besök!


Fina tjejer














Vi hade roligt åt Emils hängiga slappa linne hela kvällen!


@ Flustret!


Tack alla medverkande för en rolig kväll!!

1 kommentar:

  1. Ser ut som en kul kväll! Idag besökte jag ridhuset för första gången, tack för hjälpen med telefonnummer och så :)

    SvaraRadera